Dodatnih 60 miliona dolara investirano u Foodpandu

Bez autora
Aug 14 2014

Foodpanda, globalni servis za naručivanje i dostavu hrane, zajedno sa srodnim brendovima Hellofood i Delivery Club, najavila je danas novi finansijski priliv u iznosu od 60 miliona od grupe investitora koja uključuje i već postojeće investitore Falcon Edge Capital i Rocket Internet AG. Od lansiranja 2012. godine, Foodpanda/Hellofood je sakupio više od 100 miliona dolara. Nedavno izvršenom akvizicijom konkurentskog servisa Delivery Club, kompanija je postala lider na tržištu Rusije. Ralf Wenzel, globalni generalni direktor Foodpande, odnosno Hellofood-a, je tim povodom izjavio da će nova sredstva biti uložena u kontinuirani rast postojećih tržišta kroz partnerstva sa još većim brojem restorana u više gradova, kao i kroz dalja poboljšanja usluge za korisnike. Želimo da se pozicioniramo kao liderski servis za poručivanje i dostavu hrane tako što ćemo obezbediti najjednostavniji način da naručite hranu gde god da se nalazite, dodao je Wenzel.

Dodatnih 60 miliona dolara investirano u FoodpanduFoodpanda, globalni servis za naručivanje i dostavu hrane, zajedno sa srodnim brendovima Hellofood i Delivery Club, najavila je danas novi finansijski priliv u iznosu od 60 miliona od grupe investitora koja uključuje i već postojeće investitore Falcon Edge Capital i Rocket Internet AG.

Od lansiranja 2012. godine, Foodpanda/Hellofood je sakupio više od 100 miliona dolara. Nedavno izvršenom akvizicijom konkurentskog servisa Delivery Club, kompanija je postala lider na tržištu Rusije.

Ralf Wenzel, globalni generalni direktor Foodpande, odnosno Hellofood-a, je tim povodom izjavio: “Veoma smo zadovoljni ovim znakom poverenja i priznanja našeg dosadašnjeg uspeha. Nova sredstva biće uložena u kontinuirani rast naših postojećih tržišta kroz partnerstva sa još većim brojem restorana u više gradova, kao i kroz dalja poboljšanja usluge za korisnike. Želimo da se pozicioniramo kao liderski servis za poručivanje i dostavu hrane tako što ćemo obezbediti najjednostavniji način da naručite hranu gde god da se nalazite.”

Foodpanda servis omogućava restoranima da povećaju prodaju kroz saradnju sa online i mobilnim platformama za dostavu hrane i pruža im neprekidno razvijanje tehnologije i analitike. Korisnici mogu da izaberu svoj omiljeni obrok online, a Foodpanda šalje porudžbinu direktno restoranu koji dostavlja obrok. Kompanija je nedavno lansirala i novu verziju aplikacije za mobilne uređaje, koja je dostupna na svim većim platformama.

U 2013. godini Foodpanda je obezbedila finansijsku podršku u iznosu većem od 20 miliona dolara od Phenomen Venturesa i Investment AB Kinnevika, osam miliona dolara od iMENA holdinga i u februaru 2014. godine dodatnih 20 miliona od grupe investitora uključujući Phenomen Ventures.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik