Foodpanda, globalni servis za naručivanje i dostavu hrane, zajedno sa srodnim brendovima Hellofood i Delivery Club, najavila je danas novi finansijski priliv u iznosu od 60 miliona od grupe investitora koja uključuje i već postojeće investitore Falcon Edge Capital i Rocket Internet AG. Od lansiranja 2012. godine, Foodpanda/Hellofood je sakupio više od 100 miliona dolara. Nedavno izvršenom akvizicijom konkurentskog servisa Delivery Club, kompanija je postala lider na tržištu Rusije. Ralf Wenzel, globalni generalni direktor Foodpande, odnosno Hellofood-a, je tim povodom izjavio da će nova sredstva biti uložena u kontinuirani rast postojećih tržišta kroz partnerstva sa još većim brojem restorana u više gradova, kao i kroz dalja poboljšanja usluge za korisnike. Želimo da se pozicioniramo kao liderski servis za poručivanje i dostavu hrane tako što ćemo obezbediti najjednostavniji način da naručite hranu gde god da se nalazite, dodao je Wenzel.
Foodpanda, globalni servis za naručivanje i dostavu hrane, zajedno sa srodnim brendovima Hellofood i Delivery Club, najavila je danas novi finansijski priliv u iznosu od 60 miliona od grupe investitora koja uključuje i već postojeće investitore Falcon Edge Capital i Rocket Internet AG.
Od lansiranja 2012. godine, Foodpanda/Hellofood je sakupio više od 100 miliona dolara. Nedavno izvršenom akvizicijom konkurentskog servisa Delivery Club, kompanija je postala lider na tržištu Rusije.
Ralf Wenzel, globalni generalni direktor Foodpande, odnosno Hellofood-a, je tim povodom izjavio: “Veoma smo zadovoljni ovim znakom poverenja i priznanja našeg dosadašnjeg uspeha. Nova sredstva biće uložena u kontinuirani rast naših postojećih tržišta kroz partnerstva sa još većim brojem restorana u više gradova, kao i kroz dalja poboljšanja usluge za korisnike. Želimo da se pozicioniramo kao liderski servis za poručivanje i dostavu hrane tako što ćemo obezbediti najjednostavniji način da naručite hranu gde god da se nalazite.”
Foodpanda servis omogućava restoranima da povećaju prodaju kroz saradnju sa online i mobilnim platformama za dostavu hrane i pruža im neprekidno razvijanje tehnologije i analitike. Korisnici mogu da izaberu svoj omiljeni obrok online, a Foodpanda šalje porudžbinu direktno restoranu koji dostavlja obrok. Kompanija je nedavno lansirala i novu verziju aplikacije za mobilne uređaje, koja je dostupna na svim većim platformama.
U 2013. godini Foodpanda je obezbedila finansijsku podršku u iznosu većem od 20 miliona dolara od Phenomen Venturesa i Investment AB Kinnevika, osam miliona dolara od iMENA holdinga i u februaru 2014. godine dodatnih 20 miliona od grupe investitora uključujući Phenomen Ventures.